.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسوی مراقب تندروها باشد

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران (دانشجویان و فارغ التحصیلان) با اشاره به اعلام حمایت برخی از گروههای تندرو اصلاحات از مهندس موسوی در رقابتهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موسوی مراقب تنروها باشد و فریب آنها را نخورد.
"ابوذر پورادیب" در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: موسوی در صورت حضور و پیروزی در انتخابات باید با کسانی کار کند که در 8 سال حاکمیت اصلاحات با خاتمی کار کردند و برای رسیدن به اهداف و منافع خود حتی شعار تغییر قانون اساسی و عبور از خاتمی را هم سردادند.
وی خاطرنشان کرد: این دسته از افراد برای دستیابی به منافع و اهداف خود ممکن است از میرحسین هم عبور کنند و آنچنان حیثیت او را به بازی بگیرند که آبروی خاتمی را به بازی گرفتند.
به گفته وی، برخی از اصلاح طلبان با آنکه افکار مهندس موسوی را قبول ندارند اما سعی می کنند در ظاهر هماهنگی نشان دهند تا وی با حضور در رقابتهای انتخاباتی و پیروزی در انتخابات، مسیر آنها را برای رسیدن به قدرت هموار کند.
این فعال سیاسی دانشجویی تاکید کرد: مهندس موسوی چنانچه قصد ورد به عرصه انتخابات را دارد بهتر است رابطه خود با تندروها و سهم آنها در قدرت را مشخص کند در این صورت مردم هم بهتر با تکلیف خود آشنا می شوند.
پورادیب گفت: موسوی سرمایه گران قیمتی است که باید قدر وی را دانست و نباید به راحتی برای رسیدن به قدرت از وی هزینه کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.